הצרכנים בחרו: סלקטד אדום וישראלי בדיוק לטעם שלכם

עפר גדנקן No Comments on הצרכנים בחרו: סלקטד אדום וישראלי בדיוק לטעם שלכם

היין הייחודי מהסדרה הנמכרת ביותר בישראל של יקבי כרמל – סלקטד 'אדום ישראלי', הינו בלנד אדום ייחודי שהותאם לטעם הישראלי והצטרף למגוון היינות האיכותיים של הסדרה הפופולרית והנמכרת בישראל. גם בשגרת החורף הארוכה, אדום ישראלי יוציא אתכם מהשגרה עם טעם שהורכב במיוחד לטעם הישראלי

12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחפשים יין איכותי שיוציא אתכם משגרת החורף הארוכה? "אדום ישראלי", היין שהושק לפני למעלה משנה ביקבי כרמל כחלק מפיתוח החדשנות והגיוון בסדרות היין הפופולריות של היקב, הינו בלנד אדום ייחודי שהותאם במיוחד לטעם הישראלי.

היין נבחר בשיתוף צרכני יין הצורכים בעיקר יינות אדומים וצוות הייננים של יקבי כרמל, במטרה להגיע ליין האידיאלי שיהיה "בחירת הצרכנים", וכך נוצר סלקטד אדום ישראלי – יין בעל גוף מלא, עוצמת מתיקות גבוהה ופירותית, יחד עם חמיצות נמוכה יחסית, מה שיוצר טעמים מאוזנים ונגישים. היין מתאים ללוות מנות כגון בשר ועוף, וגם ארוחות קלות יותר.

עכשיו, בעיצומה של שגרת החורף, זהו עיתוי מצוין להכיר את היין וליהנות ממנו בהזדמנויות שונות בשל היותו תואם לאווירה בארץ ולטעם המועדף על הצרכנים. טעמו העשיר והייחודי, יחד עם היותו נגיש במחיר המספק תמורה איכותית, הופך אותו ליין בעל איכות יוצאת דופן ביחס למחיר. הודות למאפיינים הייחודיים שלו, הוא מתאים במיוחד לשולחן שבת וחג או סתם כך לצריכה עם ארוחות.

סדרת סלקטד של יקבי כרמל ביססה את מעמדה לאורך השנים כסדרת יין מובילה המעניקה תמורה גבוהה למחירי היין הנוחים. בסדרה מגוון יינות וזנים: אדומים, לבנים, רוזה ומוסקטו – יינות בעלי אופי צעיר, פירותי ורענן. המגוון ואופיים הנגיש של יינות סדרת סלקטד המותאם לחיך הישראלי, מאפשרים לכל אחד ליהנות מכוס יין במגוון הזדמנויות, ובראשן סעודות החג והשבת. יינות הסדרה מספקים הנאה מרבית בכל לגימה.

יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל: "תהליך ייצור מוקפד המשלב ניסיון וחדשנות הביא לעולם את סלקטד אדום ישראלי, יין עם טעמים מאוזנים ופירותיות נעימה. היין ממשיך להתקבל באהדה בקרב הציבור הרחב, וזאת הודות לטעמו העשיר, איכותו והתמורה שהוא נותן ביחס למחיר".

רמת אלכוהול: 13%.טמפרטורת הגשה מומלצת: 8 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 30 ₪

כל יינות יקבי כרמל בכשרות בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א



0 תגובות